неділя, 4 червня 2017 р.

До книжкового фонду Новоселицької бібліотеки-філії, надійшла дитяча література:
Корман Г.39 ключів.Фальшива нота.
Карман П.39 ключів. Чорне коло.
Корман Г.398 ключів. Код імператора.
Вотсон Д.39 ключів. На глибині.
Вотсон Д.39 ключів. Таємниця підземелля.
Ленранжіс П.39 ключів. Гніздо гадюки.
Ленранжіс П.39 ключів.Викрадач.
Монтгомері Л.Енн із зелених дахів.
Монтгомері Л.Енн із Ейвонлі.
Монтгомері Л Енн із Острова Принца.
Монтгомері Л Енн із Шелестких Тополь.
Іван Мазепа і Я.
Степан Бандера і Я.
Леся Українка і Я.
Маруся Чурай і Я.
Отаман Гамалія . Оповіді про козацьку бувальщину.
Рудківський В. Гості на мітлі.
Чумарна М.Читайко-відгадайко.
Ухачевський С. Казка старого мельника.
Лущевська О. Задзеркалля.
Мензатюк З.Як я руйнувала імперію.
Гридін С.Кігтик Ковбаско.
27 причин читати книгу.
Андрухович С.Сузір`я курки.
Венничук Ю.Пилипчатіна Ю.Перекладенець.
Оксеник С.Лісом, небом, водою.
Чаклун О. Мікробот.
Капранов В. Капранов Д.Мальована історія незалежності України.
Вітлі А.Історія живопису.


Немає коментарів:

Дописати коментар